Nemesis: Aftermath

Nemesis: Aftermath
Nemesis: Aftermath
UWAGA! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest jedna z poniższych podstawowych wersji:
Nemesis

Polska premiera: 2021
Globalna premiera: 2021
Globalni wydawcy: Awaken Realms
Liczba graczy: 1-5
Czas gry: 45-60 min
Wiek: 13+

Kategorie: Przygodowe
10.0 /10
na podstawie 1 ocen
Ocena gry
0.0 /5
na podstawie 0 ocen
Próg wejścia

Gra Nemesis: Aftermath jest epilogiem, czyli krótką (45-60 min.) 5-turowa rozgrywka, rozgrywana po regularnej grze (Nemesis lub Nemesis: Lockdown).

Epilog rozpoczyna się nieokreślony czas po wydarzeniach, które miały miejsce w podstawowej grze Nemesis. Gracze wykorzystują postacie (które nie brały udziału w grze podstawowej), które wchodzą na pokład statku Nemesis (lub do bazy na Marsie) w celu zbadania co właściwie się na nim wydarzyło. Statek nosi wiele blizn po dawnych udrękach, więc wszelkie pozostałości z poprzedniej gry będą miały wpływ na grę w Epilog.

Gra Epilog jest znacznie krótsza niż zwykła gra Nemesis, ale przy tym trudniejsza i oferuje bardzo dynamiczną rozgrywkę. Zamiast celów, gracze muszą radzić sobie z pozornie prostymi wymaganiami osobistymi, próbując współpracować w celu poradzenia sobie z różnymi Alertami. Ponadto gracze dążący do bardziej egoistycznych interesów mogą zaakceptować Lukratywną Ofertę. Gracze korzystają również z dodatkowej planszy wahadłowca, która przedstawia nowy mały statek (zadokowany do Nemesis) składający się z dodatkowych 4 miejsc na pomieszczenia. Rozszerzenie Nemesis: Aftermath dodaje również 4 nowe pokoje „2” do podstawowej wersji gry.

Możesz grać w grę Epilog z mniejszą liczbą graczy niż liczba, która faktycznie brała udział w zwykłej grze.

CECHA POSTACI

Nemesis: Aftermath dodaje karty cech dla każdej postaci (zarówno z gry podstawowej, jak i rozszerzenia). Karty cech dają określone zalety i wady podczas gry. Kartę cechy umieszcza się odkrytą obok planszy postaci, a jej zasada obowiązuje do końca gry.

NOWE POSTACIE

Nemesis: Aftermath dodaje do gry 5 nowych postaci. Kiedy gracze wybierają swoją postać, wylosowana przez nich karta draftu określa kolor w jakim gracz może wybrać postać z gry podstawowej albo z Nemesis: Aftermath.

Na przykład, czerwona postać z Nemesis: Aftermath (Skazańca) może zastąpić czerwoną postać z gry podstawowej Nemesis (Żołnierz).

Po wybraniu swojej postaci, każdy gracz zatrzymuje wybraną kartę draftu, uniemożliwiając innym graczom wybranie innej postaci tego samego koloru. Dwie czerwone Postacie (Skazańca i Żołnierz) nigdy nie mogą być razem w tej samej grze. Postacie z Aftermath bardzo różnią się od postaci z gry podstawowej.