Horror w Arkham: Gra karciana - Przerwany krąg

Arkham Horror: The Card Game – The Circle Undone: Expansion
Horror w Arkham: Gra karciana - Przerwany krąg
UWAGA! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest jedna z poniższych podstawowych wersji:
Horror w Arkham: Gra karciana

Polska premiera: 2019
Globalna premiera: 2019
Polscy wydawcy: Galakta
Globalni wydawcy: Fantasy Flight Games
Liczba graczy: 1-2
Czas gry: 60-120 min
Wiek: 14+

Kategorie: Dodatki
0.0 /10
na podstawie 0 ocen
Ocena gry
0.0 /5
na podstawie 0 ocen
Próg wejścia

W ramach kolejnego, czwartego już cyklu rozszerzeń do Horror w Arkham: Gra karciana zgłębicie skrywane od dawna tajemnice Arkham. Loża Srebrnego Świtu bez wątpienia planuje coś podejrzanego, na samotnych wzgórzach wokół miasta słyszano złowrogie rytuały czarownic, a duchy zmarłych nie mogą zaznać upragnionego spokoju. Arkham zawsze pogrążone było w niepokoju, ale ostatnio wydaje się prawdziwie nawiedzone...

Podobnie jak w poprzednich dużych rozszerzeniach do gry karcianej Horror w Arkham, Przerwany krąg zawiera dwa pełne scenariusze, które wystawią na próbę waszą odwagę w walce z koszmarami czyhającymi w zakątkach Arkham. Swoją przygodę rozpoczniecie jednak nieco wcześniej - w historię tajemniczych zniknięć wprowadzi was scenariusz-prolog „Zaginięcia w Posiadłości Świtu”.

Pomimo mroku, który ogarnął Arkham, życie toczy się dalej. Nathaniel Rhodes, ku zadowoleniu najbardziej wpływowych członków miasta, został właśnie wybrany do senatu, a dziś wieczorem Josef Meiger z Loży Srebrnego Świtu organizuje w swojej posiadłości przyjęcie charytatywne. Jednak gwiazdy jednoznacznie mówią, że temu wydarzeniu przeznaczony jest mroczny koniec...

 

W tym scenariuszu gracze nie wcielicie się jeszcze w żadnego z badaczy - zamiast tego przeżyjecie tę historię jako jedna z czterech osób uczestniczących w feralnym przyjęciu. Postaci te są dostępne dla graczy jedynie podczas tego prologu, a każda z nich posiada zarówno własny zestaw zdolności i umiejętności, jak i spis kart znajdujący się w jej początkowym obszarze gry i ręce.

Nie są to badacze, a zwykli nieszczęśnicy, którzy znaleźli się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie. Przemierzając wraz z nimi pogrążoną w chaosie nocy posiadłość, będziecie mogli poznać sekrety ważne dla przebiegu całej kampanii.

Nowa przygoda rozpocznie się już wkrótce: tylko od Was zależy, czy odkryjecie prawdę o makabrycznej historii Arkham i motywach działań tych, którzy kryją się w cieniu. Jednak bądźcie ostrożni - Arkham niechętnie ujawnia swoje tajemnice, a na Waszej drodze stanie wielu zdeterminowanych, aby nigdy nie ujrzały one światła dnia.

Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.

Horror w Arkham: Gra karciana - Przerwany krąg zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększą różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.