Najemnicy: Parszywa drużyna
Najemnicy: Parszywa drużyna
“Poszukiwacze przygód z wszystkich krain, łączcie się!” - zakrzyknął Roderick, zwany Honorowym, nad nowopowstałym zejściem do legendarnych lochów Kireland. Poczciwina, niestety, nie zdołał zebrać drużyny ani ujrzeć cudownych skarbów skrytychw lochach. Chwilę po swym podniosłym wezwaniu… padła na ziemię z długim sztyletem w plecach.
Seria potężnych kataklizmów magicznej proweniencji niespodzianie odsłoniła liczne wejścia do podziemnych labiryntów Kireland, których istnienie było do tej pory, ujmując tę kwestię delikatnie, poddawane w wątpliwość. Skoro jednak lochy okazały się być prawdą, to zapewne prawdziwe mogą być, również dotąd uznawane za bajkę, niezliczone bogactwa, które się w nich kryją. A także czyhające w nich niebezpieczeństwa.
Nie ma szans, żeby z tymi zagrożeniami poradził sobie pojedynczy bohater (zresztąwynoszenie kosztowności przez jedną osobę wydaje się niezbyt ekonomiczne). Najemnicy, a wśród nich rycerze, potężni adepci sztuk magicznych i wszelkiej maści inni poszukiwacze przygód, muszą zbierać się w grupy i współpracować, aby osiągnąć cel. Myliłby się jednak ktoś, kto - podobnie jak biedny Roderick - oczekiwałby powstania Międzynarodówki Herosów. Co to, to nie! Każdy próbuje zorganizować grupę zaufanych (na ile to możliwe) ludzi na własną rękę, byle szybciej od konkurencji. I Ty jesteś takim, hm… przedsiębiorcą, który próbuje skrzyknąć silną ekipę pod swymi sztandarami. Bądź szybki, planuj dobrze i wysyłaj kolejne drużyny zaprawionych w bojach najemnych fachowców po sławę, chwałę i przede wszystkim fortunę. Pamiętaj, że konkurencja nie śpi. Zapewne jesteś w stanie działać szybciej i planować skuteczniej, ale szczypta bardziej bezpośrednich działań lub odrobina sabotażu w szeregach rywali na pewno Ci nie zaszkodzą. Po prawdzie to nawet lepiej, żeby owych działań było więcej niż szczypta… Dużo więcej!
Zbieraj różnokolorowe zestawy postaci reprezentujących daną Profesję (np. wszystkie pięć kolorów Profesji Mnicha), za pomocą których będziesz mógł wykupywać Punkty Zwycięstwa (PZ). Gracz, który jako pierwszy uzyska 20 PZ zostanie zwycięzcą.