Wielka Księga Szaleństwa
Wielka Księga Szaleństwa
W tej grze wcielasz się w rolę uczniów szkoły czarodziejskiej. którzy nieopatrznie otworzyli prastary wolumin i uwolnili kryjące się w nim potwory! Zamknijcie ponownie księgę, strona po stronie wiążąc na powrót wszystkie stwory. Aby wygrać musicie współpracować, uczyć się nowych zaklęć poszerzać swoje umiejętności i nade wszystko nie dać się porwać szaleństwu!
Wielka Księga Szaleństwa to gra kooperacyjna oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w jednego z uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy otworzyli zakazaną księgę szaleństwa uwalniając magiczne stwory które starają się opętać graczy. Wspólnymi siłami gracze starają zamknąć się tytułową księgę.
Gra przebiega w ciągu 5 rund. W finałowej rundzie gracze starają się przełamać ostatnie klątwy rzucone przez stwory z księgi i zamknąć ją na zawsze… Runda składa się z ruchu gracza, w której wykonuje on poszczególne fazy:
- Faza Koncentracji – gdzie czarodziej odświeża wszystkie swoje czary
- Faza Potworów – czas, w której potwory uciekają z księgi
- Faza Akcji – to faza, w której czarodzieje rzucają zaklęcia, zdobywają nowe elementy żywiołów, starają się przełamać klątwy potworów, zdobywają nowe zaklęcia czy też leczą się z szaleństwa!
- Faza Uzdrawiania – faza, w której gracze regenerują swoje zapasy mocy magicznej potrzebne do rzucania zaklęć i przełamywania klątw.
Faza Akcji to całe serce gry Wielka Księga Szaleństwa, w której to gracze będą wykorzystywać swoje zdolności magiczne i zasoby żywiołów do władania potężnymi zaklęciami. Tylko dzięki ogromnej wiedzy, którą zdobędą podczas gry będą w stanie w pełni wykorzystać swój czarodziejski potencjał. Tylko dzięki współpracy będą w stanie stawić czoła przeciwieństwu!