Wojna o Pierścień: Wojownicy Śródziemia
Wojna o Pierścień: Wojownicy Śródziemia
Co by się stało, gdyby Entowie wymaszerowali z Fangornu, bronić Lórien przed atakiem Cienia? Co, jeśli czarny pomiot Ungolianty wypełzłby z odmętów Mrocznej Puszczy i szczelin Ephel Dúath? Albo gdyby orły pomagały Powiernikowi Pierścienia w podróży do Mordoru?
Wojownicy Śródziemia, nowe rozszerzenie do nagradzanej gry planszowej Wojna o Pierścień, wprowadza zupełnie nowe możliwości i wyzwania strategiczne. Wiele ludów i istot odegrało rolę w Wojnie o Pierścień:
- tajemniczy Entowie,
- Umarli z Dunharrow,
- Wielkie Orły z Gór Mglistych,
- Korsarze z Umbaru,
- Górale z Dunlandu,
- Wielkie Pająki z Mrocznej Puszczy i Mordoru.
Wojownicy Śródziemia rozwiną dzieje tych frakcji - wcześniej dostępnych w grze jedynie jako karty Wydarzeń - i uczynią zeń istotny element gry, reprezentowany przez unikatowe figurki i specjalne zdolności.
Gracz Wolnych Ludów będzie mógł przebudzić Entów, którzy pomogą mu uwolnić Rohan, a może nawet obronić Lórien lub Gondor, południowe ziemie weźmie szturmem, stojąc na czele Armii Umarłych, zaś Orły pozwolą mu uratować Drużynę Pierścienia lub przybyć z odsieczą oblężonej twierdzy.
Gracz Cienia będzie mógł wysłać czarne korsarskie okręty w górę Anduiny lub wzdłuż wybrzeży Zachodniego Morza; poprowadzić hordę Dunlendingów, która zdobędzie Edoras lub spali Shire; pozwolić wielkim pająkom wypełznąć z mrocznych zakątków Śródziemia i siać postrach wśród jego wrogów…
Nowe specjalne kości, dwie talie Wydarzeń Frakcji i nowe figurki sprawiają, że Wojownicy Śródziemia znacznie poszerzają wachlarz możliwości zarówno Wolnych Ludów, jak i Cienia, czyniąc każdą bitwę Wojna o Pierścień jeszcze bardziej emocjonującą.