Neuroshima HEX: Missisipi

Neuroshima HEX: Missisipi
Neuroshima HEX: Missisipi
UWAGA! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest jedna z poniższych podstawowych wersji:
Neuroshima HEX 3.0

Polska premiera: 2014
Globalna premiera: 2014
Polscy wydawcy: Portal Games
Globalni wydawcy: Iello, Portal Games
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 45-90 min
Wiek: 10+

Kategorie: Dodatki
8.0 /10
na podstawie 2 ocen
Ocena gry
0.0 /5
na podstawie 0 ocen
Próg wejścia

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.