Neuroshima HEX: Smart

Neuroshima HEX: Smart
Neuroshima HEX: Smart
UWAGA! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest jedna z poniższych podstawowych wersji:
Neuroshima HEX 3.0

Polska premiera: 2014
Globalna premiera: 2014
Polscy wydawcy: Portal Games
Globalni wydawcy: Iello, Portal Games
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 45-90 min
Wiek: 10+

Kategorie: Dodatki
7.0 /10
na podstawie 2 ocen
Ocena gry
0.0 /5
na podstawie 0 ocen
Próg wejścia

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.