Neuroshima HEX: Sand Runners

Neuroshima HEX: Sand Runners
Neuroshima HEX: Sand Runners
UWAGA! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest jedna z poniższych podstawowych wersji:
Neuroshima HEX 3.0

Polska premiera: 2019
Globalna premiera: 2019
Polscy wydawcy: Portal Games
Globalni wydawcy: Portal Games
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 45-90 min
Wiek: 10+

Kategorie: Dodatki
0.0 /10
na podstawie 0 ocen
Ocena gry
0.0 /5
na podstawie 0 ocen
Próg wejścia

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...

Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z bitwy kluczowego pola za pomocą burzy piaskowej. Kilku wojowników Sand Runnersów posiada cechy modułów, co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas bitwy. Ponadto, żeton sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.

Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.