Poszukiwania pierścienia
Poszukiwania pierścienia
Gdy dojechał do drzewa, za którym krył się Frodo, koń stanął w miejscu. (…) Spod kaptura dobył się szmer, jakby jeździec węszył usilnie jakąś nieuchwytna won; obracał przy tym głowa to w jedna, to w druga stronę. Nagły ślepy strach zdjął Froda. Wspomniał o Pierścieniu. Ledwie śmiał oddychać, ale pokusa, by dobyć Pierścienia z kieszeni ogarnęła go z taka siła, ze zaczął przesuwać z wolna rękę. Czuł, że byle wsunął Pierścien na palec – będzie bezpieczny. – J.R.R. Tolkien, Drużyna Pierścienia
Poszukiwania Pierścienia to starcie umysłów, które zabierze was w nową podróż przez Śródziemie. Jeden z graczy prowadzi Froda Bagginsa – Powiernika Pierścienia – i jego przyjaciół Hobbitów od progu jego domu w Shire do bezpiecznego schronienia Rivendell, gdzie rozstrzygną się losy Jedynego Pierścienia. Ukrywając się i korzystając z pomocy potężnych sprzymierzeńców, Powiernik Pierścienia musi unikać ścigających go Nazgûli, straszliwych Upiorów Pierścienia kontrolowanych przez maksymalnie 4 innych graczy. Gracze Upiorów Pierścienia współpracują, aby odnaleźć Froda i odzyskać Pierścień dla swojego Czarnego Władcy, podczas gdy Powiernik Pierścienia zaznacza w sekrecie na dwustronnej planszy swoją ścieżkę z Hobbitonu do Bree, a potem z Bree do Rivendell.