Adrenalina
Adrenalina
Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach!
Podczas swojej tury każdy z graczy ma dodyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je łączyć, można też wykonać dwa razy tę samą:
- ruch - przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków,
- podniesienie przedmiotu - (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 różne giwery), uzupełnienie amunicji, albo dobranie karty umiejętności,
- atak - wręcz, bądź na dystans - deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego - żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny - ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji niż zdrowa jednostka.
Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika - żetony obrażeń zapełniły całkowicie jego tor uszkodzeń - kładziemy na nim czaszkę - zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry całkowicie wyleczeni - zupełnie jak w komputerowych strzelankach).
Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz zaczyna łowy.
Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu "fragów" - po ukatrupieniu się wzajemnie konkretną ilość razy. Podliczamy punkty zebrane za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę!